19-01-21 ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ

 






ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ

ΙBSEN + GRIEG

 

Η ομάδα ΕΝ-Α παρουσιάζει στο Θέατρο ΕΝ-Α το αριστουργηματικό έργο του Νορβηγού Ερρίκου Ίψεν ‘’ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ’’.

Με φιλοσοφική προσέγγιση και ποιητική χροιά το διαχρονικό αυτό έργο μετουσιώνεται επί σκηνής σε ελεύθερη διασκευή των Ελπίδας Αμίτση, Μαρίας Μπριλή και Κων/νου Τριανταφυλλόπουλου σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση.

Πραγματεύεται τις πανανθρώπινες αξίες της ζωής και του θανάτου.

Ο εγωισμός, το πάθος για εξουσία, τα χρήματα, τα υλικά αγαθά ακολουθούν και χειραγωγούν τον ήρωα στο ταξίδι της ζωής του που φθάνοντας στο τέλος της ανακαλύπτει το νόημα της αγάπης.

Οι 2 σουίτες ‘’ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ’’ του σπουδαίου Νορβηγού συνθέτη Edvard Grieg ερμηνεύονται ζωντανά επί σκηνής.

Πρεμιέρα Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018 και κάθε Σάββατο 9:00 μ.μ και Κυριακή 8:00 μ.μ. Και από 15 Απριλίου έως 20 Μαΐου κάθε Κυριακή στις 8:00 μ.μ

 

       Διανομή

ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΙΤΣΗ

ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΤΡΟΥΓΚΑ

Πιάνο : ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΤΡΟΥΓΚΑ

                    4 Φίλοι

 Θωμάς Μαυρογόνατος, Βασίλης Νταούτης,

 Δημήτρης Παριανός, Βασίλης Τύρος.

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

 

  Φωτογραφία-Βίντεο: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΛΗΜΗΣ

Επιμέλεια trailer- αφίσας: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΙΑΝΟΣ

Φωτισμός: ΑΡΤΕΜΙΣ ΛΟΓΑΡΑ

Σκηνικά- κοστούμια: ΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

Μετάφραση στα Γαλλικά: ΑΜΑΛΙΑ ΔΕΡΑΟΥ

Φροντιστής: ΜΑΡΙΑ ΛΙΜΟΓΙΑΝΝΗ

Σκηνοθεσία: ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΙΤΣΗ

 

ΘΕΑΤΡΟ ΕΝ-Α

Σουρή και Μαλαγαρδή 95, Κορυδαλλός

 

Από 21 Ιανουαρίου 2018

κάθε Σάββατο 9:00 μ.μ. και Κυριακή 8 μ.μ

τηλ.κρατήσεων: 6987 154 814

 

Υπό την αιγίδα των

WORLD PHILOSOPHICAL FORUM και UNESCO.

Ένα πολιτιστικό γεγονός των ΕΝ.Π.ΑΝ.

Χορηγός: Ωδείο ΕΝΤΕΧΝΟΝ



VIVA TICKETS

 

Παρακαλώ συμπληρώστε τα στοιχεία που ακολουθούν προκειμένου να ανέβει η εκδήλωσή σας στο Viva.gr .

 

Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

                                                  ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ                            

(εταιρικά στοιχεία τα οποία θα εμφανίζονται στα εισιτήρια)

Επωνυμία εταιρίας

ΕΝΠΑΝ

Α.Φ.Μ.

997083149

Δ.Ο.Υ

Α ΑΘΗΝΩΝ

Έδρα

ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 7

Τηλέφωνο

2114040617

Email

enpan@enpan.org

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ

Φ.Π.Α. Εκδήλωσης

 

Τύπος Εκδήλωσης   (π.χ Θέατρο, Μουσική, Αθλητικά, escape room)

θεατρο

Τύπος Εισιτηρίου   (Voucher ή νόμιμο παραστατικό)

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ

Τίτλος Εκδήλωσης   (όπως θέλετε να εμφανίζεται στο site)

ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ Ibsen+Grieg

Ημερομηνία/ες  (που πραγματοποιείται η εκδήλωση)

Από 21 Ιανουαρίου έως 1 Απριλίου (από 15 Απριλίου έως 20 Μαΐου μόνο κάθε Κυριακή στις 8:00 μ.μ)

Ώρα έναρξης

Σάββατο 9 μ.μ και Κυριακή 8:00μ.μ

Διάρκεια

90 λεπτα

Χώρος  (επωνυμία)

Θέατρο ΕΝ-Α

Θέατρο ΕΝ-Α

Σουρή και Μαλαγαρδή 95

Με ποια ΜΜM είναι δυνατή η πρόσβαση στο χώρο;

Λεωφορεία

Διατίθεται χώρος στάθμευσης (ΝΑΙ / ΟΧΙ);

 

Αριθμός εισιτηρίων που θα διαθέτουμε από το σύστημά μας προς πώληση
 (για κάθε κατηγορία εισιτηρίων – καθήμενων ή/ και ορθίων)

Σε περίπτωση αριθμημένων θέσεων παρακαλώ ορίστε τις ακριβείς θέσεις που θα διαθέτουμε; (σειρά , θέση)

50

Ο χώρος εξυπηρετεί ΑμΕΑ;

(πρόσβαση, ειδικές θέσεις, τουαλέτες)

οχι

ΤΙΜΕΣ

Τιμή κανονικού εισιτηρίου

12 ευρω

Διαθέσιμες εκπτώσεις ( κατηγορία έκπτωσης / τιμή/ απαραίτητα δικαιολογητικά )

8 ευρω (ανεργοι φοιτητες )

Επιπλέον τιμές / εκπτώσεις που θέλετε να εμφανίζονται στο σύστημα για δική σας χρήση και όχι για Online πώληση (πχ τιμής ένεκεν) – Να συμπληρωθεί στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε και το σύστημα Ταμείου της εφαρμογής

6 ευρώ σε ομαδικές κρατήσεις(σύλλογοι, σχολεία κ.α)

Ηλικιακές κατηγορίες/Ειδικές κατηγορίες

Στη περίπτωση παιδικού εισιτηρίου μέχρι ποια ηλικία μπορεί να αγοραστεί παιδικό εισιτήριο;

Στη περίπτωση φοιτητικού/μαθητικού εισιτηρίου ποια πάσα αναγνωρίζονται γι’ αυτή τη κατηγορία;

Μεχρι 12 ετων

Viva ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (αξιοποιούνται ως επικοινωνιακό όπλο)

Θα διαθέτουμε κάποια εισιτήρια σε τιμή προσφοράς; (Την τιμή προσφοράς θα την αξιοποιούμε σε επικοινωνιακό υλικό και καμπάνιες που θα τρέχουμε για να προωθούμε περισσότερο την εκδήλωση)

ναι

Πόσες δωρεάν προσκλήσεις θα μπορούμε να διαθέσουμε; Με τις προσκλήσεις το Viva διεξάγει διαγωνισμούς και παιχνίδια που ενισχύουν την προβολή της εκδήλωσης κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα marketing  (tickets@viva.gr)

5

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΧΕΣ / ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ  (ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ)

Επιθυμείτε να δημιουργηθούν custom πεδία κατόχων , με πληροφορίες που θεωρείτε χρήσιμες, και θα καλείται να συμπληρώσει ο αγοραστής κατά τη διαδικασία κράτησης;

Προτείνεται σε περιπτώσεις:

Συνεδρίων ( π.χ. ΑΦΜ , Οργανισμός,  Επάγγελμα)

Αθλητικών Διοργανώσεων/ Running Events ( π.χ Μέγεθος μπλούζας , Ηλικία, ΑΜΚΑ)

Η πληροφορία συγκεντρώνεται και σας παρέχεται σε ειδικό report και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο Marketing για την τρέχουσα ή για μελλοντικές εκδηλώσεις σας.

 

 

 

 

 

Επιθυμείτε να ενσωματώσετε τη διαδικασία κράτησης στο δικό σας site  (Embed Code);

Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει αποτύπωση του booking flow στη σελίδα σας , προσαρμοσμένο στα χρώματα που επιθυμείτε , έτσι ώστε ο αγοραστής να ολοκληρώνει τη διαδικασία κράτησης μέσα από το site σας σε Viva περιβάλλον.

 

 

Επιθυμείτε να δημιουργηθεί σύστημα εξαργύρωσης κωδικών προνομίων ή  εκπτώσεων από τον αγοραστή κατά τη διαδικασία κράτησης μέσα από το site μας; (πχ Vodafone 1+1 , Αθηνόραμα Club , προσωπικές λίστες με κατόχους προνομίων – loyalty

 

Επιθυμείτε να ορίσουμε μια συνάντηση στα γραφεία μας , συμβουλευτικού χαρακτήρα , ώστε να δούμε από κοινού την βέλτιστη τακτική για την εκδήλωσή σας;

 

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ

Πόση ώρα  πριν την εκδήλωση επιθυμείτε να σταματάνε οι πωλήσεις στο site ; Ως προεπιλογή ορίζεται να σταματά η προπώληση την ώρα έναρξης της εκδήλωσης ώστε να είναι εφικτό να αγοράσει  ο ενδιαφερόμενος το  εισιτήριο του ακόμα και έξω από το χώρο διεξαγωγής μέσω της mobile εφαρμογής μας.  Παρακαλώ ορίστε μας αν επιθυμείτε να σταματά νωρίτερα.

 

Ποια άτομα θα έχουν πρόσβαση στο διαχειριστικό σύστημα ώστε να ενημερώνονται για τις πωλήσεις (όνομα, email, τηλέφωνο)

 

Γνωρίζετε τον “Teller” σύστημα κρατήσεων του Viva (NAI / OXI)

 

Εάν θα χρειαστείτε σύστημα check in / ηλεκτρονικού ελέγχου των εισιτηρίων (την ημέρα του event), υπάρχουν οι ακόλουθες επιλογές:

- Προμηθεύεστε tablet / scanner  (σύμφωνα με μοντέλα που θα σας υποδείξουμε). Το Viva δεν ευθύνεται για ελαττωματικά μοντέλα και δεν παρέχει υποστήριξή τους. Υπεύθυνος για τον εξοπλισμό είναι ο προμηθευτής.

  - Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, νοικιάζετε εξοπλισμό από το Viva και ελέγχετε τα εισιτήριά σας (η υπηρεσία αυτή παρέχεται με χρέωση και το κόστος καταβάλλεται κατά την παραλαβή του εξοπλισμού). Τον εξοπλισμό τον παραλαμβάνετε έως και 2 ημέρες πριν το event και τον επιστρέφετε έως και 2 ημέρες μετά το event.

Παρακαλούμε να γίνει επικοινωνία στο 2118003338 προκειμένου να γίνει έλεγχος της διαθεσιμότητας.

Οδηγίες check in:

https://docs.google.com/document/d/1YbY3nF9dgGBhEmwimCCHOOK1HfI_i3uBWJBXN42kUeM/edit#heading=h.8325c215ff60

CONTACT PERSONS

Υπεύθυνος για θέματα των παραστάσεων (όνομα, τηλ, email)

 

Υπεύθυνος για εικαστικά θέματα (όνομα, τηλ, email)

 

 

 

 

 

 

 

 

Β. ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παρακαλώ συμπληρώστε στο παρακάτω έγγραφο τα απαιτούμενα στοιχεία που αφορούν στην ακυρωτική πολιτική. Σε περίπτωση που έχετε ήδη στείλει τα συγκεκριμένα στοιχεία για προηγούμενή σας εκδήλωση, παρακαλώ αγνοήστε την παρακάτω φόρμα

 

ΟΡΟΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Χρήσιμες πληροφορίες – Όροι εισιτηρίων:

Παρακαλώ γράψτε μας τους όρους που θέλετε να αναφέρονται στα εισιτήρια που τυπώνονται σε Ά4 - Θα πρέπει να αναγράφεται η πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων. (Συνολικά μέχρι 350 χαρακτήρες)

 

Link Όρων (παρακαλώ όπως μας αποστείλετε το Url του site που έχετε αναγράψει τους όρους των εισιτηρίων σας)

 

Αιτήματα πελατών για αλλαγές / ακυρώσεις

Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει εισιτήριο; (ΝΑΙ / ΟΧΙ)

οχι

Εφόσον η απάντηση είναι ναι, πόσες ώρες πριν από το event μπορεί να ακυρώσει το εισιτήριό του;

 

Μεταφορά εισιτηρίων σε άλλη μέρα/ώρα ;

(Προτείνεται σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων εκδηλώσεων)

 

Εφόσον η απάντηση είναι ναι και ο πελάτης επιλέξει εισιτήρια για ένα άλλο θέαμα μικρότερης αξίας, τότε του επιστρέφετε τη διαφορά των χρημάτων; (ΝΑΙ / ΟΧΙ)

 

Στις περιπτώσεις ακυρώσεων (για εισιτήρια που έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα) και αλλαγών, δίνετε στο Viva την έγκριση να προχωράει τις διαδικασίες; (ΝΑΙ / ΟΧΙ)

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

Ακυρώσεις - Επιστροφές

-          Οι ακυρώσεις εισιτηρίων που έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα από οποιοδήποτε σημείο / κανάλι γίνονται πάντα από τον παραγωγό μέσω εφαρμογής διαχείρισης στην οποία έχει πρόσβαση (Viva Teller Application) – Κατόπιν συνεννόησης μπορείτε να δώσετε έγκριση στο Viva να προχωρήσει σε ακυρώσεις που αφορούν σε συναλλαγές με πιστωτική κάρτα

-          Οι ακυρώσεις εισιτηρίων που έχουν αγοραστεί με μετρητά, γίνονται αποκλειστικά από τον παραγωγό / διοργανωτή (με μετρητά από κάποιο φυσικό σημείο ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη).

Το viva.gr θα μπορεί να επιστρέφει μετρητά εφόσον η αγορά και η ακύρωση έχουν γίνει εντός της ίδιας ημερολογιακής ημέρας.

-          Σε περίπτωση που επιτρέπετε στο viva.gr τις ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων (για εισιτήρια που έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα), θα πρέπει να φροντίζετε να υπάρχει το απαιτούμενο ποσό στο account σας στη Viva Payments. Σε περίπτωση που τα χρήματα έχουν κατατεθεί στο λογαριασμό σας θα πρέπει να τα καταθέσετε στη Viva, ώστε να ολοκληρώσει τις ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων

 

Μεταβολές εισιτηρίων

Εφόσον η πολιτική σας επιτρέπει μεταβολές εισιτηρίων με επιστροφή χρημάτων, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε επίσης τα εξής:

-          Η διαδικασία αυτή μέσω της εφαρμογής Viva Teller Application πραγματοποιείται με ακύρωση των παλαιών εισιτηρίων και επανέκδοση νέων. Συνεπώς για τις ακυρώσεις, ισχύει ό,τι αναφέρθηκε και πιο πάνω.

 

Ενημέρωση πελατών για μεταβολές / ακυρώσεις παραστάσεων

-          Όταν ακυρώνεται / μεταβάλλεται ένα θέαμα θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα το Viva προκειμένου να κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες στο σύστημα, να ενημερώνει τους μεταπωλητές αλλά και να απαντάει σε σχετικές κλήσεις πελατών. Η ενημέρωση πρέπει να γίνεται γραπτώς στο tickets@viva.gr ή τηλεφωνικώς στο 2118003338.

-          Θα πρέπει να υπάρχουν άμεσα ξεκάθαρες οδηγίες για τον τρόπο επιστροφής χρημάτων σε εισιτήρια που έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα και με μετρητά

-          Το Viva προτίθεται να στέλνει γραπτή ενημέρωση με email σε όσους από τους πελάτες έχουν δώσει στοιχεία επικοινωνίας

-          Θα πρέπει να δίνεται στο Viva contact person με τηλέφωνο και email επικοινωνίας, στο οποίο θα απευθύνονται οι πελάτες σχετικά με θέματα ακυρώσεων και επιστροφών

CONTACT PERSON

Υπεύθυνος για θέματα ακυρώσεων (όνομα, τηλ, email)

 

 

Γ. ΥΛΙΚΟ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

 

 

Παρακαλούμε να αποσταλεί στο e-mail tickets@viva.gr το σύνολο του διαθέσιμου επικοινωνιακού υλικού για την εκδήλωση: Δελτίο Τύπου, Φωτογραφίες, Link με video, Αφίσες κ.ά.

Για την αμεσότερη εξυπηρέτηση σας και ταχύτερη ανάρτηση του event σας, καθώς και για την προώθηση των εικαστικών που εσείς επιθυμείτε, θα χρειαστεί να μας αποστείλετε φωτογραφικό στις εξής διαστάσεις:

  • Γενικό image (εμφανίζεται στην αρχική σελίδα των θεαμάτων) : 816x465px
  • Κεντρικό image (εμφανίζεται στη σελίδα της προπώλησης της εκδήλωσης ) : 947x288px
  • Facebook image (εμφανίζεται σαν thumbnail όταν γίνεται share το link της εκδήλωσης) : 220x220px

Για επιπλέον φωτογραφίες που θέλετε να προστεθούν στην ενότητα media της εκδήλωσης (προαιρετικά) :

  • Οριζόντιες φωτογραφίες maximum 800px πλάτος και το file size να μην υπερβαίνει τα 120ΚΒ
  • Κάθετες φωτογραφίες maximum 600px πλάτος και το file size να μην υπερβαίνει τα 120ΚΒ