Ο «Σιμιγδαλένιος» του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου από 14 Οκτωβρίου 2017 κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις 9:00 μ.μ και από 19 Ιανουαρίου 2018 έως 30 Μαρτίου 2018 κάθε Παρασκευή στις 09:00 μ.μ. στο Θέατρο ΕΝ-Α (Σουρή και Μαλαγαρδή 95, Κορυδαλλός). Τηλ.κρατήσεων: 6987 154 814
Ο ενήλικος «Σιμιγδαλένιος» του Αλέξανδρου
Αδαμόπουλου
συνεχίζει τις επιτυχημένες παραστάσεις του για β’
σεζόν
και με ανανεωμένη διανομή στο Θέατρο ΕΝ-Α
«Κάποια πράγματα είναι πάντα εκεί μέσα μας.
Αρκεί να σκύψουμε και να τα δούμε. Αρκεί να
σκάψουμε και να τα βρούμε».
Όπως λέει και ο ίδιος ο συγγραφέας «Έκανε πολύ
μεγάλο ταξίδι ο μικρός ‘Σιμιγδαλένιος’, είδε πολλά. Συνάντησε λογής-λογής
λογίους, ηθοποιούς, παραγωγούς, σκηνοθέτες, μουσικούς, κριτικούς, θεατρολόγους,
φιλολόγους, συγγραφείς, ιερωμένους, άθεους, πολιτικούς, μεταφραστές, εκδότες,
δημοσιογράφους, νέους, γέρους, γονείς, παιδιά. Κι όλοι τον αγάπησαν
ανυπόκριτα•καθένας απ’ τη δική του μεριά.
Έζησε και ζει πολλά, μα δεν άλλαξε, δεν έχασε τη ζωντάνια του, τη χαρά της νιότης, δε γέρασε διόλου … Λέγοντας τα ίδια, μιλώντας πάντα με τα ίδια λόγια ακριβώς, εντελώς ενήλικος πια όσο κι αν κάποιοι, τρυφερά, νοσταλγικά, θέλουν ακόμη να τον βλέπουνε με μάτι παιδικό […] Αν και μπορεί να φαίνεται έτσι, ο "Σιμιγδαλένιος" δεν είναι έργο παιδικό. Είναι ένα παραμύθι που διαβάζεται με ανοιχτή καρδιά. Για μικρούς ή για μεγάλους; Ψευτοδίλημμα! […] Κάποια πράγματα είναι πάντα εκεί•μέσα μας. Αρκεί να σκύψουμε και να τα δούμε. Αρκεί να σκάψουμε και να τα βρούμε».
Ταυτότητα της παράστασης
Σκηνοθεσία : Ελπίδα Αμίτση
Μουσική: Δημήτρης Παριανός
Σκηνικά - Κοστούμια: Νίκη Ελευθερίου
Φωτισμός: Άρτεμις Λογαρά
Φωτογραφία, Video: Γιώργος Κλήμης
Επιμέλεια trailer, αφίσας: Δημήτρης Παριανός
Φροντιστής: Μαρία Λιμογιάννη
Παίζουν: Ελπίδα Αμίτση, Αμαλία Αυγουστάκη, Θωμάς
Μαυρογόνατος.
Φωνές: Γιώργος Κλήμης, Νίκος Κορνιαχτός, Ηλιάννα
Παναγοπούλου, Νίκος Παπαδόπουλος, Δημήτρης Παριανός, Χαρά Ρίζου, Στάθης Σερμιέ.
Παραγωγή: Θέατρο ΕΝ-Α
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=qPMljz4hDb8
INFO
ΕΝΑΡΞΗ : Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2017
Παραστάσεις: Από 19 Ιανουαρίου μόνο κάθε Παρασκευή
στις 9:00 μμ
Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα
Είσοδος: 12 ευρώ, 8 ευρώ άνεργοι, φοιτητές,
ομαδικά (ειδικές τιμές) Προς ενίσχυση των σκοπών των ΕΝ.Π.ΑΝ.
Υπό την αιγίδα: WORLD PHILOSOPHICAL FORUM και
UNESCO
Ένα πολιτιστικό γεγονός των ΕΝ.Π.ΑΝ. (Ένωση
Πολιτισμού Ανάπτυξης)
ΧΟΡΗΓΟΣ: ΩΔΕΙΟ ΕΝΤΕΧΝΟΝ
ΧΩΡΟΣ: Θέατρο ΕΝ-Α
Σουρή και Μαλαγαρδή 95, Κορυδαλλός.
Χάρτης:https://goo.gl/maps/Rem7BupjnV32
Τηλ.κρατήσεων: 6987 154 814
VIVA TICKETS
Παρακαλώ συμπληρώστε τα
στοιχεία που ακολουθούν προκειμένου να ανέβει η εκδήλωσή σας στο Viva.gr .
Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ (εταιρικά στοιχεία τα οποία θα εμφανίζονται στα εισιτήρια) |
|
||
Επωνυμία εταιρίας |
ΕΝ.Π.ΑΝ ΕΝΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΣΜΟΥ
&ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ |
||
Α.Φ.Μ. |
997083149 |
||
Δ.Ο.Υ |
Α ΑΘΗΝΩΝ |
||
Έδρα |
ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 7 |
||
Τηλέφωνο |
2114040617 |
||
Email |
enpan@enapn.org |
||
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ |
|
||
Φ.Π.Α. Εκδήλωσης |
Χωρις φ.π.α |
||
Τύπος Εκδήλωσης
(π.χ Θέατρο, Μουσική, Αθλητικά, escape room) |
θεατρο |
||
Τύπος Εισιτηρίου
(Voucher ή νόμιμο παραστατικό) |
|
||
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΜΑΤΟΣ |
|
||
Τίτλος Εκδήλωσης
(όπως θέλετε να εμφανίζεται στο
site) |
Ο ΣΙΜΙΓΔΑΛΕΝΙΟΣ |
||
Ημερομηνία/ες (που πραγματοποιείται η εκδήλωση) |
Κάθε Παρασκευή έως 30-3-2018 |
||
Ώρα έναρξης |
9 μ.μ |
||
Διάρκεια |
90 λεπτα |
||
Χώρος (επωνυμία) |
Θεατρο ΕΝ-Α |
||
Χώρος (διεύθυνση ή google map link) |
Σουρή και Μαλαγαρδή 95 |
||
Με ποια ΜΜM είναι δυνατή η πρόσβαση στο χώρο; |
Λεωφορεία |
||
Διατίθεται χώρος στάθμευσης (ΝΑΙ / ΟΧΙ); |
|
||
Αριθμός εισιτηρίων που θα διαθέτουμε από το σύστημά μας
προς πώληση Σε περίπτωση αριθμημένων θέσεων παρακαλώ ορίστε τις
ακριβείς θέσεις που θα διαθέτουμε; (σειρά
, θέση) |
50 |
||
Ο χώρος εξυπηρετεί ΑμΕΑ; (πρόσβαση, ειδικές θέσεις, τουαλέτες) |
Όχι |
||
ΤΙΜΕΣ |
|
||
Τιμή κανονικού εισιτηρίου |
12 ευρω |
||
Διαθέσιμες εκπτώσεις ( κατηγορία έκπτωσης / τιμή/ απαραίτητα δικαιολογητικά ) |
8 ευρω
(Άνεργοι, Φοιτητές) |
||
Επιπλέον τιμές / εκπτώσεις που θέλετε να εμφανίζονται
στο σύστημα για δική σας χρήση και όχι για Online πώληση (πχ τιμής ένεκεν) –
Να συμπληρωθεί στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε και το σύστημα Ταμείου της
εφαρμογής |
6 ευρώ σε ομαδικές κρατήσεις(σύλλογοι, σχολεία κ.α) |
||
Ηλικιακές
κατηγορίες/Ειδικές κατηγορίες Στη περίπτωση παιδικού εισιτηρίου μέχρι ποια ηλικία
μπορεί να αγοραστεί παιδικό εισιτήριο; Στη περίπτωση φοιτητικού/μαθητικού εισιτηρίου ποια πάσα
αναγνωρίζονται γι’ αυτή τη κατηγορία; |
Μέχρι 12 ετών |
||
Viva ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ (αξιοποιούνται ως
επικοινωνιακό όπλο) |
|
||
Θα διαθέτουμε κάποια εισιτήρια σε τιμή προσφοράς; (Την
τιμή προσφοράς θα την αξιοποιούμε σε επικοινωνιακό υλικό και καμπάνιες που θα
τρέχουμε για να προωθούμε περισσότερο την εκδήλωση) |
Ναι |
||
Πόσες δωρεάν προσκλήσεις θα μπορούμε να διαθέσουμε; Με τις προσκλήσεις το Viva διεξάγει διαγωνισμούς και
παιχνίδια που ενισχύουν την προβολή της εκδήλωσης κατόπιν συνεννόησης με το
τμήμα marketing (tickets@viva.gr) |
5 |
||
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΑΡΟΧΕΣ /
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ (ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ) |
|
||
Επιθυμείτε να δημιουργηθούν custom πεδία
κατόχων , με πληροφορίες που θεωρείτε χρήσιμες, και θα καλείται να
συμπληρώσει ο αγοραστής κατά τη διαδικασία κράτησης; Προτείνεται σε περιπτώσεις: Συνεδρίων ( π.χ. ΑΦΜ , Οργανισμός,
Επάγγελμα) Αθλητικών Διοργανώσεων/ Running Events ( π.χ Μέγεθος μπλούζας , Ηλικία, ΑΜΚΑ) Η πληροφορία συγκεντρώνεται και σας
παρέχεται σε ειδικό report και αποτελεί χρήσιμο εργαλείο Marketing για την
τρέχουσα ή για μελλοντικές εκδηλώσεις σας. |
|
||
Επιθυμείτε να ενσωματώσετε τη διαδικασία
κράτησης στο δικό σας site (Embed Code); Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει αποτύπωση
του booking flow στη σελίδα σας ,
προσαρμοσμένο στα χρώματα που επιθυμείτε , έτσι ώστε ο αγοραστής να ολοκληρώνει τη
διαδικασία κράτησης μέσα από το site σας σε Viva περιβάλλον.
|
|
||
Επιθυμείτε να δημιουργηθεί σύστημα
εξαργύρωσης κωδικών προνομίων ή
εκπτώσεων από τον αγοραστή κατά τη διαδικασία κράτησης μέσα από το site μας; (πχ Vodafone 1+1 , Αθηνόραμα Club , προσωπικές
λίστες με κατόχους προνομίων – loyalty ) |
|
||
|
|
||
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ |
|
||
Πόση ώρα πριν
την εκδήλωση επιθυμείτε να σταματάνε οι πωλήσεις στο site ; Ως προεπιλογή ορίζεται
να σταματά η προπώληση την ώρα έναρξης της εκδήλωσης ώστε να είναι εφικτό να
αγοράσει ο ενδιαφερόμενος το εισιτήριο του ακόμα και έξω από το χώρο
διεξαγωγής μέσω της mobile εφαρμογής μας.
Παρακαλώ ορίστε μας αν επιθυμείτε να σταματά νωρίτερα. |
Ώρα έναρξης |
||
|
|
||
|
|
||
Εάν θα χρειαστείτε σύστημα check in / ηλεκτρονικού
ελέγχου των εισιτηρίων (την ημέρα του event), υπάρχουν οι ακόλουθες επιλογές: - Προμηθεύεστε tablet / scanner (σύμφωνα με μοντέλα που θα σας
υποδείξουμε). Το Viva δεν ευθύνεται για
ελαττωματικά μοντέλα και δεν παρέχει υποστήριξή τους. Υπεύθυνος για τον
εξοπλισμό είναι ο προμηθευτής. - Εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα,
νοικιάζετε εξοπλισμό από το Viva και ελέγχετε τα εισιτήριά σας (η υπηρεσία
αυτή παρέχεται με χρέωση και το κόστος καταβάλλεται κατά την παραλαβή του
εξοπλισμού). Τον εξοπλισμό τον παραλαμβάνετε έως και 2 ημέρες πριν το event και τον επιστρέφετε έως
και 2 ημέρες μετά το event. |
|
||
Β. ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Παρακαλώ συμπληρώστε στο
παρακάτω έγγραφο τα απαιτούμενα στοιχεία που αφορούν στην ακυρωτική πολιτική.
Σε περίπτωση που έχετε ήδη στείλει τα συγκεκριμένα στοιχεία για προηγούμενή σας
εκδήλωση, παρακαλώ αγνοήστε την παρακάτω φόρμα
ΟΡΟΙ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ |
|
Χρήσιμες πληροφορίες – Όροι εισιτηρίων: Παρακαλώ γράψτε μας τους
όρους που θέλετε να αναφέρονται στα εισιτήρια που τυπώνονται σε Ά4 - Θα πρέπει να
αναγράφεται η πολιτική αλλαγών και ακυρώσεων. (Συνολικά μέχρι 350
χαρακτήρες) |
|
Link Όρων (παρακαλώ όπως μας αποστείλετε το Url του site που έχετε αναγράψει τους όρους των εισιτηρίων σας) |
|
Αιτήματα πελατών για αλλαγές /
ακυρώσεις |
|
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει εισιτήριο; (ΝΑΙ / ΟΧΙ) |
oxi |
Εφόσον η απάντηση είναι ναι, πόσες ώρες πριν από το event μπορεί να ακυρώσει το
εισιτήριό του; |
|
Μεταφορά εισιτηρίων σε άλλη μέρα/ώρα ; (Προτείνεται σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων εκδηλώσεων) |
|
Εφόσον η απάντηση είναι ναι και ο πελάτης επιλέξει
εισιτήρια για ένα άλλο θέαμα μικρότερης αξίας, τότε του επιστρέφετε τη
διαφορά των χρημάτων; (ΝΑΙ / ΟΧΙ) |
|
Στις περιπτώσεις ακυρώσεων (για εισιτήρια που έχουν
αγοραστεί με πιστωτική κάρτα) και αλλαγών, δίνετε στο Viva την έγκριση να προχωράει
τις διαδικασίες; (ΝΑΙ / ΟΧΙ) |
|
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ |
|
Ακυρώσεις - Επιστροφές -
Οι ακυρώσεις εισιτηρίων που
έχουν αγοραστεί με πιστωτική κάρτα από οποιοδήποτε σημείο / κανάλι γίνονται
πάντα από τον παραγωγό μέσω εφαρμογής διαχείρισης στην οποία έχει πρόσβαση (Viva Teller Application) – Κατόπιν συνεννόησης
μπορείτε να δώσετε έγκριση στο Viva να προχωρήσει σε ακυρώσεις που αφορούν σε συναλλαγές με πιστωτική κάρτα -
Οι ακυρώσεις εισιτηρίων που
έχουν αγοραστεί με μετρητά, γίνονται
αποκλειστικά από τον παραγωγό / διοργανωτή (με μετρητά από κάποιο φυσικό
σημείο ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη). Το viva.gr θα μπορεί να επιστρέφει
μετρητά εφόσον η αγορά και η ακύρωση έχουν γίνει εντός της ίδιας
ημερολογιακής ημέρας. -
Σε περίπτωση που επιτρέπετε
στο viva.gr τις ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων (για εισιτήρια που έχουν αγοραστεί
με πιστωτική κάρτα), θα πρέπει να φροντίζετε να υπάρχει το απαιτούμενο ποσό
στο account σας στη Viva Payments. Σε περίπτωση που τα χρήματα έχουν κατατεθεί στο λογαριασμό σας θα
πρέπει να τα καταθέσετε στη Viva, ώστε να ολοκληρώσει τις ακυρώσεις και επιστροφές χρημάτων
Μεταβολές εισιτηρίων Εφόσον η πολιτική σας
επιτρέπει μεταβολές εισιτηρίων με επιστροφή χρημάτων, τότε θα πρέπει να
γνωρίζετε επίσης τα εξής: -
Η διαδικασία αυτή μέσω της
εφαρμογής Viva Teller Application πραγματοποιείται με ακύρωση των παλαιών εισιτηρίων και επανέκδοση νέων.
Συνεπώς για τις ακυρώσεις, ισχύει ό,τι αναφέρθηκε και πιο πάνω.
Ενημέρωση πελατών για
μεταβολές / ακυρώσεις παραστάσεων -
Όταν ακυρώνεται /
μεταβάλλεται ένα θέαμα θα πρέπει να ενημερώνεται άμεσα το Viva προκειμένου να κάνει τις
απαιτούμενες ενέργειες στο σύστημα, να ενημερώνει τους μεταπωλητές αλλά και
να απαντάει σε σχετικές κλήσεις πελατών. Η ενημέρωση πρέπει να γίνεται
γραπτώς στο enpan@enpan.org ή τηλεφωνικώς στο 2114040617. -
Θα πρέπει να υπάρχουν άμεσα
ξεκάθαρες οδηγίες για τον τρόπο επιστροφής χρημάτων σε εισιτήρια που έχουν
αγοραστεί με πιστωτική κάρτα και με μετρητά -
Το Viva προτίθεται να στέλνει
γραπτή ενημέρωση με email σε όσους από τους πελάτες έχουν δώσει στοιχεία επικοινωνίας -
Θα πρέπει να δίνεται στο Viva contact person με τηλέφωνο και email επικοινωνίας, στο οποίο θα
απευθύνονται οι πελάτες σχετικά με θέματα ακυρώσεων και επιστροφών |
|
CONTACT PERSON |
|
Υπεύθυνος για θέματα ακυρώσεων (όνομα, τηλ, email) |
|
Γ. ΥΛΙΚΟ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
Παρακαλούμε να αποσταλεί στο e-mail enpan@enpan.org το σύνολο του διαθέσιμου
επικοινωνιακού υλικού για την εκδήλωση: Δελτίο Τύπου, Φωτογραφίες, Link με video, Αφίσες κ.ά.
Για την αμεσότερη
εξυπηρέτηση σας και ταχύτερη ανάρτηση του event σας, καθώς και
για την προώθηση των εικαστικών που εσείς επιθυμείτε, θα χρειαστεί να μας
αποστείλετε φωτογραφικό στις εξής διαστάσεις:
·
Γενικό image (εμφανίζεται στην αρχική σελίδα των θεαμάτων) : 816x465px
·
Κεντρικό image (εμφανίζεται στη σελίδα της προπώλησης της εκδήλωσης ) : 947x288px
·
Facebook image (εμφανίζεται σαν thumbnail όταν γίνεται share το link της εκδήλωσης) : 220x220px
Για επιπλέον
φωτογραφίες που θέλετε να προστεθούν στην ενότητα media της εκδήλωσης (προαιρετικά) :
- Οριζόντιες φωτογραφίες maximum 800px πλάτος και το file size να μην υπερβαίνει τα 120ΚΒ
- Κάθετες φωτογραφίες maximum 600px πλάτος και το file size να μην υπερβαίνει τα 120ΚΒ